S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

       


ČASTO KLADENÉ DOTAZY

Často kladené dotazy

.

1) Objednávky:

.

Nedošel mi potvrzovací e-mail. Co teď?

Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy info@forskin.cz. Pokud ho nemůžete najít ve složce s Doručenou poštou, je možné, že se zatoulal do Spamu, Nevyžádaných, Smazaných, nebo do Archivu. Některé e-mailové domény rozdělují poštu do různých kategorií, jako jsou Sociální sítě nebo Promo akce, a proto zkuste nahlédnout i tam.

.

Kdy je objednávka dokončena?

Objednávka je zpravidla dokončena poté, co obdržíte její číslo, které se vám spolu se shrnutím zobrazí na našich stránkách po provedení platby. Pokud jste si zvolili platbu na dobírku či bankovní převod, uvidíte na této stránce i potřebné platební údaje. Veškeré informace se automaticky odesílají i na váš e-mail.

.

2) Možnosti platby:

.

Proč mi nejde zaplatit kartou?

Důvodů zde může být několik:

  • Platební limity – jedná se o limit, který máte nastavený u své banky. Ujistěte se, že nepřekračujete limit objemově (maximální povolenou částkou za jednu transakci), ale ani s ohledem na počet plateb (povolený počet transakcí za jeden den).
  • Chybně zadaný údaj – všichni občas chybujeme, a proto si prosím zkontrolujte, zda byly veškeré údaje jako je číslo karty, expirace, CVV/CVC kód a 3DS kód zadané správně.
  • Zavřený prohlížeč – poté, co objednávku zaplatíte, nezavírejte prosím prohlížeč a počkejte na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky. V opačném případě se platba nemusí zpracovat.
  • Tlačítko zpět – poté, co objednávku zaplatíte, neklikejte prosím na tlačítko zpět a počkejte na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky. V opačném případě se platba nemusí zpracovat.
  • Platba zamítnuta – v tomto případě doporučujeme kontaktovat vaši banku, která poskytne zdůvodnění, proč byla platba zamítnuta (nedostatečné finanční prostředky, nedostatečné 3DS ověření...)
.

Co je to 3D Secure? 

Služba 3D Secure je moderní internetový způsob placení kartou s nejvyšší možnou ochranou. Notino tento způsob bezpečného nákupu podporuje, nicméně protokol 3D Secure může každá banka zpracovávat odlišně. Ve většině případů obdržíte na mobilní telefon jednorázové heslo. Některé banky, zejména zahraniční, mohou za 3D Secure ověření považovat osobní bezpečnostní otázku.

V případě potíží s ověřením platby kontaktujte prosím svou banku. Notino, jakožto obchodník, nemá na ověření platby vliv.

.

Proč jsem nedostal upozornění, že se mi kartou nepodařilo zaplatit objednávku?

Platební brána vás vždy upozorní na status transakce – ať už je platba úspěšná, nebo ne. Pouze v případě, kdy zaplatíte a následně zavřete prohlížeč během ověřování platby, se vám toto upozornění nezobrazí. Prosím, vždy počkejte na potvrzení platby.

.

Jak zaplatit bankovním převodem?

Potvrzení objednávky, včetně potřebných údajů pro platbu předem, vám přijde na e-mail. Najdete tam číslo účtu, variabilní symbol a celkovou cenu vaší objednávky. Ve svém online bankovnictví zadáte údaje do požadovaných polí a odešlete platbu.

.

Je možné uplatnit poukázky Sodexo/Edenred?

Poukazy Sodexo a Edenred zatím nepřijímáme.

.

3) Reklamní nabídky a detaily produktů:

.

Jak dlouho trvají akce na stránkách?

Speciální nabídky, akce a výprodeje zpravidla trvají do vyprodání zásob nebo jsou datově omezeny. Chcete dostávat informace o speciálních akčních nabídkách jako první? Zaregistrujte  se a už vám nic neunikne.

.

Proč není popis u některých produktů chybí popis?

Na popisech produktů intenzivně pracujeme a snažíme se neustále doplňovat nové informace. Na našich stránkách každodenně přibývají desítky nových produktů, a proto se může stát, že nestihneme doplnit jejich popis. Pokud nedohledáte žádné informace u produktu, který si zrovna prohlížíte, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám se vším pomůžeme.

.

Proč vypadá produkt, který mi přišel jinak, než na fotce?

Výrobci své produkty často inovují, což na sebe mnohdy váže nový design, nápis, obal a další změny. I když naše stránky stále aktualizujeme, může dojít k situaci, kdy se u inovovaného produktu objevuje stará fotografie.

.

Chci s vámi spolupracovat jako bloger/ka. Na koho se mám obrátit?

Ozvěte se nám na e-mailovou adresu info@forskin.cz a kolegové ze zákaznické péče už předají váš e-mail do správných rukou.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NmViY